12 תשובות
לי אישית תיכון
חטיבה חד משמעית
זה שונה לכל אחד
חטיבה
תיכון כנראה
חטיבה זה קשה
חטיבה זה קשה
תיכון וזאת לא שאלה.
תיכון
בחטיבה יותר כיף כי בתיכון הלחץ והדיכאון יושב לך על הוריד בצורה תמידית.
חצי מהחטיבה היה קורונה בשבילי אז אף פעם לא אדע
חטיבה כל כך
ביסודי
תכלס מבחינת חברים יותר כיף תיכון אבל מבחינת לימודים ומבחנים וזה חטיבה
באותו הנושא: