17 תשובות
אויש למה ראית את זה תנסי לראות עכשיו משהו אחר בטלפון משהו משמח כזה ואל תראי רת זה יוצר בחיים זה באמת עצוב שזה עדיין קורה בעולם שלנו יש אנשים פשוט דוחים
כי הם אוהבים לאכול כלבים. מה הבעיה בזה?
זה בדיוק כמו שאת אוכלת פרה.
זה בדיוק כמו שאת אוכלת פרה.
למה ראית את זה בכלל?
שואל השאלה:
אני לא מפסיקה לבכות זה נורא
אני לא מפסיקה לבכות זה נורא
שואל השאלה:
ראיתי בטעות
ראיתי בטעות
אמאלה זה מזעזע
אוי איכס קרה לי גם פעם משהו דומה, תנסי להתעסק בדברים אחרים וזה פשוט יעלם ותשכחי
השאלה היא למה את מסתכלת על הדברים האלה לא יביא לך שום טוב בחיים
גם אני ראיתי את זה... קפץ לי בטיקטוק.... וואי חברות שלי סבלו ממלא קללות שטמרתי באותו רגע....
את מדברת? אני ראיתי את זה במציאות באלבניה שטסתי פשוט ראיתי כלב על שיפודים שהוא מתגלגל לו ככה באש כמו שווארמה והריח שהיה שם אמאא
ואנשים עוד הזמינו לאכול את זה
ואנשים עוד הזמינו לאכול את זה
זוועה
הם אנשים חולים שצריכים טיפול רפואי דחוף,
אם אפשרי תגישי תלונה על הסרטון והעמוד,
יש שם ילדים קטנים שרואים את התוכן הזה וזה ממש לא לגיטימי מצידם
אם אפשרי תגישי תלונה על הסרטון והעמוד,
יש שם ילדים קטנים שרואים את התוכן הזה וזה ממש לא לגיטימי מצידם
כי הם חיות אדם
זה באינסטגרם?
אם כן אז איך קוראים לעמוד?
ותשובה לשאלה:
יכול להיות שזה לא אמיתי
אם כן אז איך קוראים לעמוד?
ותשובה לשאלה:
יכול להיות שזה לא אמיתי
כי הם חולים בראש
מזעזע
מזעזע
זה נורא ואיום
למרות שתכלס מה ההבדל בין כלב לתרנגול או לפרה?
לאכול בשר של חיות אחרות זה לא נורא בעינייך
למרות שתכלס מה ההבדל בין כלב לתרנגול או לפרה?
לאכול בשר של חיות אחרות זה לא נורא בעינייך
הם היו סינים? תמיד הסינים האלה אוהבים להתעלל בבעלי חיים לפני שהם אוכלים אותם..
אני ראיתי סרטון שמכניסים צפרדע חיה לתוך חצי מים בסיר רותח ככה שהיא תתאדה ותשרף מהמים הרותחים במקביל וככה לא תתבע ותשאר בחיים הרבה זמן בשמן שהיא מנסה לצאת וקופצת בסבל עד שהראו איך היא כבר מתה היא הפכה צהובה מירוקה.. וגם בהתחלה היא לא הצליחה להכניס את הצפרדע כי היא קפצה מכאבים ואז שוב ניסתה והכניסה אותה וסגרה את המכסה מהר....
זה כל כך כאב לי!!!!!!! אני מבינה אותך!!!!
זה לא עבר לי מלא זמן ואני כל הזמן דמיינתי את הצפרדע איזה עינוי למה למה למה למה???? למה לא להרוג לפחות קודם ואז לאדות אותה ולשאוף אותה במקביל מהמים?
וזה כל כל מזעזע וגם שתדעי לך שראיתי גם סרטון על כלבים ששמים אותם בסיר גדול של מים רותחים כשהם חיים!!!! והכלב מנסה לברוח והם סוגרים אותו בכוח רם המכסה ומלא כלבים שם מוכנסים חיים....
והם אוהבים גם לתלוש לתרנגולות חיות את הנוצות כדי ללבוש את הנוצות שלהם ולהוציא לפרה את העור כשהיא חיה!
הסינים האלה אני שונאת אותם כל כך אני רואה סיני אני רואה כבר בן אדם שמתעלל בחיות ואני צודקת גם כי רובם מתעללים בחיות.. רק מעטים בודדים הם בני אדם שם..
אני ראיתי סרטון שמכניסים צפרדע חיה לתוך חצי מים בסיר רותח ככה שהיא תתאדה ותשרף מהמים הרותחים במקביל וככה לא תתבע ותשאר בחיים הרבה זמן בשמן שהיא מנסה לצאת וקופצת בסבל עד שהראו איך היא כבר מתה היא הפכה צהובה מירוקה.. וגם בהתחלה היא לא הצליחה להכניס את הצפרדע כי היא קפצה מכאבים ואז שוב ניסתה והכניסה אותה וסגרה את המכסה מהר....
זה כל כך כאב לי!!!!!!! אני מבינה אותך!!!!
זה לא עבר לי מלא זמן ואני כל הזמן דמיינתי את הצפרדע איזה עינוי למה למה למה למה???? למה לא להרוג לפחות קודם ואז לאדות אותה ולשאוף אותה במקביל מהמים?
וזה כל כל מזעזע וגם שתדעי לך שראיתי גם סרטון על כלבים ששמים אותם בסיר גדול של מים רותחים כשהם חיים!!!! והכלב מנסה לברוח והם סוגרים אותו בכוח רם המכסה ומלא כלבים שם מוכנסים חיים....
והם אוהבים גם לתלוש לתרנגולות חיות את הנוצות כדי ללבוש את הנוצות שלהם ולהוציא לפרה את העור כשהיא חיה!
הסינים האלה אני שונאת אותם כל כך אני רואה סיני אני רואה כבר בן אדם שמתעלל בחיות ואני צודקת גם כי רובם מתעללים בחיות.. רק מעטים בודדים הם בני אדם שם..
באותו הנושא: