14 תשובות
לא זכור לי משהו שאמרו לי אבל בת דודה שלי תמיד הייתה בורחת לסבתא שלי כשהיא הייתה רואה אותי
ילדים קטנים מתים עליי
פעם אחת איזה ילד העיף עליי אבנים קטנות כאלה אבל הוא חמוד הכל טוב
פעם אחת איזה ילד העיף עליי אבנים קטנות כאלה אבל הוא חמוד הכל טוב
אמרו לי שאני חופרת
אבל אני מודעת לזה אז זה בסדר
אבל אני מודעת לזה אז זה בסדר
"אנחנו עושים חרם על ילדים מכוערים"
"את אוכלת ממש הרבה "
שאני מכוערת בגלל שיש לי חצקונים
שואל השאלה:
ילדים קטנים זה דבר אכזרי
ילדים קטנים זה דבר אכזרי
פעם ילד שאל אותי אם אני בהיריון
(אני לא)
(אני לא)
אנונימית
"יש לך חצקונים" יואוו דיי לא ידעתיי!! תודה רבה שהארת את עיניי!
אנונימית
זה לא מעליב אבל פעם אחת הייתי בפארק והייתי עם אוזניות ואז ילדה שאני לא מכירה אמרה לי "למה את פה" ועשיתי כאילו אני לא שומעת כי לא היה לי כוח לדבר איתה ואז היא אמרה "כן מטומטמת דיברתי אלייך" ובהיתי בה כזה ואז חברה שלה אמרה לה "היא חברה שלי זה לא יפה לדבר ככה, תפסיקי" וזה היה ממש חמוד (אנחנו לא חברות, היא שכנה שלי)
כשהייתי קטן (עד בערך כיתה ב') משום מה לעיתים קרובות ילדים בגינה היו חושבים שאני ילדה.
שואל השאלה:
זה עצוב,אבל ממש
אבל באלי לצחוק
זה עצוב,אבל ממש
אבל באלי לצחוק
שטויות, אני נזכר בזה עכשיו וצוחק בעצמי.
שואל השאלה:
חח
חח
אנונימית
באותו הנושא: