4 תשובות
לא
לא
בפעם הראשונה היה קצת אדום ומגרד אבל רק כי היא גילחה לי על יבש
תמיד שמים קרם כזה על העור בסוף והוא מונע אדמומיות ועקצוצים
בפעם הראשונה היה קצת אדום ומגרד אבל רק כי היא גילחה לי על יבש
תמיד שמים קרם כזה על העור בסוף והוא מונע אדמומיות ועקצוצים
שואל השאלה:
^^כן היה לי את האדמומיות הזאת והיא שמה לי קרם אבל זה עדיין שורף לי
^^כן היה לי את האדמומיות הזאת והיא שמה לי קרם אבל זה עדיין שורף לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני עושה לייזר חם
^^אני עושה לייזר חם
אנונימית
באותו הנושא: