12 תשובות
לא בטוחה שזה נכון אבל אולי זה כי בנים יותר מתחילים עם בנות מאשר בנות עם בנים ואז יש יותר אפשרויות לזה
אנונימית
מי שיקר לך בייב
על פי מה החלטת
מה לא לא את/ה טועה
שואל השאלה:
לפי האחוזים בנות בוגדות יותר מאשר בנים
לא אמרתי שכולם
לפי האחוזים בנות בוגדות יותר מאשר בנים
לא אמרתי שכולם
אנונימית
אילו אחוזים? יש לך מחקר?
לול
האם עשית סקר באוניברסיטת הארוורד? אם לא לא מקובל עליי.
האם עשית סקר באוניברסיטת הארוורד? אם לא לא מקובל עליי.
זה ממש לא נכון
לא נכון !
אנונימית
כי בנות חרמניות יותר.
זה ממש לא נכון
לא חושבת שזה נכון, אין צורך בהכללה
באותו הנושא: