5 תשובות
תבקשי עזרה ממישהו או שפשוט תבקשי תשובות של אחרים
קחי אויר , הכול טוב תנשמי כוס מים.
לי יש להגיש עד יום ראשון הערכה חלופית בתנך
לא התחלתי אני לא בלחץ אני בראש פתוח ואני יודע שאני אסיים אותה עד אז.
הכול יהיה טוב לא להלחיץ אותך יותר מדי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל התרגילים קשים וכל פעם שאני יושבת אני לא מתקדמת לשום מקום
זה כבר שבוע ככה
אני מבינה אותך אחותי,אנחנו בול באותו מצב לצערי.
אולי תקחי מורה פרטי שיסביר לך את הנושא או אפילו תבקשי עזרה מחברה ושהיא תסביר לך.ואם את צריכה תשובות אז את יכולה באפקליציה טיקטק או משהו, בכל מקרה אם תצטרכי עזרה אני כאן3>
אני ושבת שמדובר בעניין של ריכוז, את מאובחנת?! בכל מקרה מציעה לך לקנות ראש סלרי ולעשות איתו סלט טעים, לא לבשל אותו. אלא לקלף לקצוץ ולתבל היטב.
https://www.ynet.co.il/food/article/hkwtc11d2u
עכשיו למה ראש סלרי, כי בתור מופרעת לקשב וריקוד, הנתורופת שלי הסביר לי ששורש הסלרי הוא מאוד קשה לעיכול ובעל ערך קלורי מועט ביותר. הוא מחייב את מערכת העיכול לעבודה מאומצת מאוד - וזה יוצר בגוף ובראש איזה שקט שמתקבל גם כשלוקחים ריטלין. רק כשפה זה טבעי לחלוטין והאפקט ברור. ללעוס לאט ואז לשבת על למידה וכו'. מוכיח את עצמו בכל פעם. מציעה לקנות הרבה ראשי סלרי ולאכול כל יום, חצי ראש בסלט - עושה הבדל