21 תשובות
תתנשק עם היפה בשביל לאזן
אוי, אין הרבה מה לעשות
בעיה שלך חחח
בעיה שלך חחח
למה אתה כזה מגעיל גם לה יש רגשות ואולמ היא יותר מכוערת ממך אבל באופי היא פי אלף יותר טוב
אנונימית
"המכוערת של השכבה"
נפגעתי בשבילה.
נפגעתי בשבילה.
אנונימית
לול עדיף להיות מכוערת מאשר ערס כמוך
ממשיך להיות נחמד כי אחר כך היא עושה גלאו אפ והאחריות היא עליך
אנונימית
נו אז? דבר כזה לא קורה בטעות..
ודי כבר לדרג לפי יופי מה אתה בן 12
ודי כבר לדרג לפי יופי מה אתה בן 12
אף אחת לא מכוערת יופי הוא יחסי ויצאת מגעיל אחושרמוטה שכתבת:"המכוערת של השכבה" רק אנשים מגעילים אומרים את זה!.
^מדיסון בירה יפה וכולם מסכימים עם זה אז די להגיד שיופי זה יחסי יש יפים ויש מכוערים
אנונימי
מה זה המכוערת של השכבה
אם הגעת למצב שאתה מתנשק איתה כנראה שרצית את זה
וזה שעכשיו אתה קורא לה "המכוערת של השכבה" אחרי שמרצון התנשקת איתה זה צבוע ומגעיל
יאללה
אם הגעת למצב שאתה מתנשק איתה כנראה שרצית את זה
וזה שעכשיו אתה קורא לה "המכוערת של השכבה" אחרי שמרצון התנשקת איתה זה צבוע ומגעיל
יאללה
אנונימי אין לי מושג מי זאת המדיסון ששותה בירה הזאת אבל אני מבטיח לך שאם תראה לכול העולם אותה לא כולם יגידו לך שהיא יפה ואני מבטיח לך שגם יהיו כאלה שיגידו לך שהיא מכוערת.
אז כן יופי זה יחסי.
אז כן יופי זה יחסי.
^התכוונתי madison beer אבל בתרגום, לא משנה, כולם יכולים להסכים שהיא יותר יפה מרוב האנשים וכן, יש דברים שמושכים אותנו בגלל זה יש המון בנות שאוהבות דרק הייל או שחקנים אחרים ואין עם זה בעיה כי זה בסדר כי יש אנשים מושכים ויש כאלה שלא ככה זה עובד
אנונימי
אין לי מושג מי זאת ושורה תחתונה:
לא כולם חושבים ויחשבו שהיא וכל אדם אחר יפה יש כאלה יחשבו שאדם מסוים יפה ויש כאלה שיחשבו שהוא מכוער ושוב לא כל מי שיראה אותה יחשוב שהיא יפה.
לא כולם חושבים ויחשבו שהיא וכל אדם אחר יפה יש כאלה יחשבו שאדם מסוים יפה ויש כאלה שיחשבו שהוא מכוער ושוב לא כל מי שיראה אותה יחשוב שהיא יפה.
להבין שלא כל מה שהשכבה אומרת נכון ולהפסיק לרדת לרמה שלהם
ואם אומרים משהו תגיב בביטחון
מסכנה אמאלה מזה "המכוערת של השכבה" נפגעתי בשבילה ובמקומה
ואם אומרים משהו תגיב בביטחון
מסכנה אמאלה מזה "המכוערת של השכבה" נפגעתי בשבילה ובמקומה
^נו הבנת את הנקודה, כולם מסכימים שנטע אלחימסטר לדוגמא יפה, יש כאלה שיגידו שפחות אבל יש תווי פנים שכולם מסכימים שהם יפים, יופי זה לא רק בעיני המצבונן
אנונימי
כל אחד והדעה שלו לילה טוב חבר^
^לילה טוב גם לך
אנונימי
נגיעת הגבינה...?
אתה אפילו לא מכיר אותה עם הרגשות שלה... אתה שופט בגלל מראה לא בגלל אופי עדיף אופי לפני יופי מרחמת עליה שתמצא בן חמוד אחר
אנונימית
מה בטעות איך בטעות?
אנונימית
באותו הנושא: