12 תשובות
כן.
איזה כיף לך. הלוואי עלי :)
לאן את טסה?
הקנאה....
אנונימית
כן, לילה טוב וטיסה נעימה
ברורר לכי לישון את צריכה אנרגיות עד הטיסה. בטיסה את יכולה לישון שוב
ותהניי
כןן
איזה כיף לך, לכי לישון עכשיו שיהיה לך אנרגיות בבוקר תהניי :))
כייף לך אוף תהניי
שואל השאלה:
תודהה:))))
אנונימית
שואל השאלה:
לדובאי
אנונימית
נעע תישארי ערה תשלימי שעות בטיסה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
תהניי!!
וכן תנסי עכשיו להירדם
כןן לישון!! ותהני!