12 תשובות
כן.
איזה כיף לך. הלוואי עלי :)
לאן את טסה?
איזה כיף לך. הלוואי עלי :)
לאן את טסה?
הקנאה....
אנונימית
כן, לילה טוב וטיסה נעימה
ברורר לכי לישון את צריכה אנרגיות עד הטיסה. בטיסה את יכולה לישון שוב
ותהניי
ותהניי
כןן
איזה כיף לך, לכי לישון עכשיו שיהיה לך אנרגיות בבוקר תהניי :))
איזה כיף לך, לכי לישון עכשיו שיהיה לך אנרגיות בבוקר תהניי :))
כייף לך אוף תהניי
שואל השאלה:
תודהה:))))
תודהה:))))
אנונימית
שואל השאלה:
לדובאי
לדובאי
אנונימית
נעע תישארי ערה תשלימי שעות בטיסה
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
תהניי!!
וכן תנסי עכשיו להירדם
וכן תנסי עכשיו להירדם
כןן לישון!! ותהני!
באותו הנושא: