14 תשובות
הלוואי ושהם ילכו לגיהנום
אנונימית
אם זכה מה שאת מאמינה בו בייב
הוא לא מקבל פיצוי אבל הם הולכים לגיהנום (ואם הוא היה אדם רע, גם הוא הולך לגיהנום)
מה
יקבל יותר בכיוון של תיקון ההילה / האנרגיה של הנשמה❤
כל מי שסובל בעולם הזה והוא עבד השם באמת הוא הולך להיות בהלם מהתמורה בעולם הבא הצער היחיד שיהיה לו זה למה לא סבלתי עוד
שואל השאלה:
מה זה ועבד את ה? ואם אנמ לא דתייה אני עדיין לא מקבל חפרה על מה שעברתי מאנשים אחרים?
אנונימית
זה כבר תלוי בגלגולים ובתיקון וכאלה . נושא רחב מאוד
שואל השאלה:
פאק נו למה אלוהים לא יכול פשוט לדבר איתי
אנונימית
חח שאלת השאלות
שואל השאלה:
זה לא פייר.
אנונימית
חח בואי לא נתחיל לדבר על מה פייר ומה לא למה זה לא יגמר
שואל השאלה:
נכון כי הכל לא פייר
אנונימית