44 תשובות
כי הם היו פה כשאנחנו היינו בגלות
שואל השאלה:
מה הקשר? יש להם מלא מדינות שהם יכולים ללכת אליהן, למה דווקא פה? בגללם יש לנו פיגועים ואז הם מתלוננים שאנחנו גזענים.
מה הקשר? יש להם מלא מדינות שהם יכולים ללכת אליהן, למה דווקא פה? בגללם יש לנו פיגועים ואז הם מתלוננים שאנחנו גזענים.
אנונימית
מה הקשר? שאת לא יכולה להעיף מפה 2 מיליון איש כי זה לא יישים
דווקא פה זה כנראה בגלל שפשוט היה להם כאן שטח
דווקא פה זה כנראה בגלל שפשוט היה להם כאן שטח
ובכללי ארץ ישראל היא מקום טוב כי יש בה הכל (הרים מדברות שלג מקורות מים וכו')
שואל השאלה:
אבל שיהיה טוב לנו לא להם!
אבל שיהיה טוב לנו לא להם!
אנונימית
יש לך פתרון?
שואל השאלה:
להוציא אותם מהארץ?
להוציא אותם מהארץ?
אנונימית
זה פתרון לא יישים
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כי זה להעביר 2 מיליון אנשים למדינה שלא מוכנה לקלוט אותך והיא כנראה גם לא תרצה כי למה לה לקבל פליטים אם גם ככה המצב של המדינות האלה גרוע
למה יש יהודים במדינה של נוצריים
אנונימית
כשהיהודים היו מפוזרים בכל המדינות לפני שהייתה לנו מדינה הערבים הפלסטינים התיישבו כאן בחיים לא היו ארץ מוכרזת וגם אף פעם לא ניסו להכריז אותה כארץ
אחרי שקיבלנו את המדינה בצורה חוקית רוב התושבים היו שמאלנים (שמאל טוב והוגן של פעם)
והחליטו שהפלסטינים לא יגורשו אבל גם לא הביאו להם שטחים מוכרזים אחרי כמה זמן הם קיבלו אזרחות ובלה בלה בלה והיום אנחנו אוכלים חרא על ההחלטה הזו
עריכה:אני מתכוונת לערבים הפלסטינים אני בשום צורה לא גזענית
ערבים זה לא עם אחד וצריך לזכור שיש ערבים יהודיים
יהדות זה דת ערב זה עדה
אני ערבייה(אלגיראית)
אחרי שקיבלנו את המדינה בצורה חוקית רוב התושבים היו שמאלנים (שמאל טוב והוגן של פעם)
והחליטו שהפלסטינים לא יגורשו אבל גם לא הביאו להם שטחים מוכרזים אחרי כמה זמן הם קיבלו אזרחות ובלה בלה בלה והיום אנחנו אוכלים חרא על ההחלטה הזו
עריכה:אני מתכוונת לערבים הפלסטינים אני בשום צורה לא גזענית
ערבים זה לא עם אחד וצריך לזכור שיש ערבים יהודיים
יהדות זה דת ערב זה עדה
אני ערבייה(אלגיראית)
bruh את יודעת מי עוד שאל את זה? רמז, הוא הרג 6 מיליון יהודים.
בבקשה להפעיל את המוח ולדעת לקבל את האחר :).
בבקשה להפעיל את המוח ולדעת לקבל את האחר :).
אותו הדבר אפשר לשאול למה יש יהודים במדינות לא יהודיות? ככה.
^^^
אתה לא יכול להשוות להיטלר כי היהודים לא עשו לגרמנים כלום לעומת הערבים
^^
זה לא קשור לממשלה אלא שהפתרון להעיף אותם מהארץ לא יישים
אתה לא יכול להשוות להיטלר כי היהודים לא עשו לגרמנים כלום לעומת הערבים
^^
זה לא קשור לממשלה אלא שהפתרון להעיף אותם מהארץ לא יישים
^ברור שזה קשור..
אם הם עושים אז צריך להרוג את כולם? עצם ההכללה יוצרת את הקשר בין השתיים.
אם הם עושים אז צריך להרוג את כולם? עצם ההכללה יוצרת את הקשר בין השתיים.
^בשום מקום לא אמרו לרצוח חפים מפשע
סבבה.
איפה הגיוני לחשוב שבמדינת ישראל יש רק לאום אחד? עצם השאלה מעלה את הניחוח שאותו ציינתי.
איפה הגיוני לחשוב שבמדינת ישראל יש רק לאום אחד? עצם השאלה מעלה את הניחוח שאותו ציינתי.
^במידה מסויימת זה כן הגיוני כי הרי זאת מדינה של יהודים
ממש לא בהכרח כי אפשר לשים אותם במדינה ערב ולא בהכרח להרוג אותם (אומנם זה לא יישים אבל בסדר)
ממש לא בהכרח כי אפשר לשים אותם במדינה ערב ולא בהכרח להרוג אותם (אומנם זה לא יישים אבל בסדר)
"במידה מסויימת זה כן הגיוני כי הרי זאת מדינה של יהודים" אז את בעצם אומרת שאפשר להעיף את היהודים מארצות הברית,איטליה,אוסטרליה,רוסיה,צרפת,פורטוגל,ספרד בקיצור כל מדינה שהיא לא של יהודים? נשמע קצת שטותי לא?
^המדינה הזאת מוכרת כמדינה יהודית במיוחד ליהודים
השאר זה לא במיוחד לדת ולאום מסויים
השאר זה לא במיוחד לדת ולאום מסויים
אבל השאר אלו מדינות נוצריות
רובן
אז מדינה כזאת כן אפשר לומר שזה נורמלי במידה מסויימת
למה שהם יעברו למדינות ערב?
אותו דבר אני יכול להגיד לך, אולי תעברי למדינה שסבא וסבתא שלך באו?
אין הבדל.
אותו דבר אני יכול להגיד לך, אולי תעברי למדינה שסבא וסבתא שלך באו?
אין הבדל.
^כי זאת מדינה יהודית ולא מדינת ערב
ברור שיש הבדל וההבדל הוא שאנחנו הריבון בארץ ובמדינה שסבא וסבתא שלי היו בה היהודים לא היו הריבון
ברור שיש הבדל וההבדל הוא שאנחנו הריבון בארץ ובמדינה שסבא וסבתא שלי היו בה היהודים לא היו הריבון
אז? אין דבר כזה מדינה בלי מיעוט כלשהו חחח.
דבר ראשון לא בהכרח כי דבר כזה הוא כן הגיוני (שתהיה מדינה בלי מיעוט כלשהי) דבר שני במדינות לאום בדרך כלל אין בסביבות ה25 אחוז בני מיעוט
"איזה שם לא מעניין"
"אז מדינה כזאת כן אפשר לומר שזה נורמלי במידה מסויימת"
מדינה כזאת זה כל המדינות בעולם, אין טיפת הגיון במה שאתה מנסה להגיד.
"אז מדינה כזאת כן אפשר לומר שזה נורמלי במידה מסויימת"
מדינה כזאת זה כל המדינות בעולם, אין טיפת הגיון במה שאתה מנסה להגיד.
לא כי לא כל המדינות מגדירות את עצמן כדתיות(לא משנה אם מוסלמיות או נוצריות או כל דת אחרת) או כמדינת לאום אלא פשוט יש שם הרבה אנשים מהלאום או הדת הזאת
אשמח לדעת באיזה מדינות אין מיעוט של מגזר כלשהו? העולם עבר גלובליזציה ולכן זה בלתי אפשרי.
^לא אמרתי שיש מדינה כזאת אמרתי שזה הגיוני שתהיה כזאת
הגיוני? לא כלכך...
^הוא סתם מתווכח הוא יודע שאנחנו צודקים אבל לא רוצה להודות בזה, ראש בקיר אפשר להגיד.
במה אתם צודקים? האם *יכולה* להיות מדינה כזאת? כן
ואתה אתה בכלל לא צודק כי לא כל המדינות בעולם הן מדינות לאום (הכוונה שלי זה ללאום אתני) לדוגמה ארצות הברית ובגלל זה זה לא כל העולם
ואתה אתה בכלל לא צודק כי לא כל המדינות בעולם הן מדינות לאום (הכוונה שלי זה ללאום אתני) לדוגמה ארצות הברית ובגלל זה זה לא כל העולם
^מה זה קשור? עדיין יש מיעוטים במדינה או במילה אחרת immigrants.
^אני אמרתי את זה על "אין דבר כזה מדינה בלי מיעוט כלשהו" לא דיברתי בהכרח על המדינה שלנו
אז כן זה קשור
אז כן זה קשור
^תן לי מדינה בלי מיעוט? אפילו בארהב הברית יש מיעוטים...(מגזרים) ערבים, הודים וכו' וכו'.
כמו שאמרתי "האם *יכולה* להיות מדינה כזאת? כן" זה שאין לא אומר שלא יכולה להיות
מן הסתם שבארצות הברית יהיו מיעוטים זאת לא מדינת לאום אתנית
מן הסתם שבארצות הברית יהיו מיעוטים זאת לא מדינת לאום אתנית
לא הבנתי איך זה קשור לדיון שלנו? כל עוד אין מדינה כזאת מה שאתה אומר הוא לא רלוונטי..
הוא כן רלוונטי כי זה כן הגיוני שתהיה מדינה כזאת
בכל מקרה מההתחלה של הדיון בנוגע למדינות לאום כתבתי "במדינות לאום בדרך כלל אין בסביבות ה25 אחוז בני מיעוט"
בכל מקרה מההתחלה של הדיון בנוגע למדינות לאום כתבתי "במדינות לאום בדרך כלל אין בסביבות ה25 אחוז בני מיעוט"
^אתה מדבר על היפותטיות שהגיוני שתהיה, אבל בפועל אין.
אוקיי ו? אז פה יש חחח.
אוקיי ו? אז פה יש חחח.
^בדיוק ולזה התכוונתי
אז בגלל זה יש הגיון מסויים שלא יהיו פה ערבים(לפחות לא כ"כ הרבה)
אז בגלל זה יש הגיון מסויים שלא יהיו פה ערבים(לפחות לא כ"כ הרבה)
התכוונתי שאתה אמרת שזה הגיוני שזה יהיה (לא שזה הגיוני)...
באותו הנושא: