5 תשובות
שניהם מלחמות עולם.
אני יודעת רק את זה, מבחינת גרמניה התוצאות ממלחמת העולם הראשונה היו נוראות, הם הפסידו בתכלס, התושבים נכנעו לשכרות והייתה תחושה באוויר של מפלה ודיכאון (רוב היהודים אז דווקא לא נכנעו ושגשגו- דבר שהגביר את השנאה כלפיהם בהמשך), וזו אחת מהסיבות שלהיטלר היה קהל מאמינים כזה גדול כי היו זקוקים למישהו חזק שיוציא אותם מהבור הזה... נקודה קטנה, לא יודעת אם לזה המורה שלך התכוונה אבל זה מה שאני יודעת
או שבמלחמת העולם השנייה זרקו שם 2 פצצות אטום
מדינות שונות
שואל השאלה:
המורה תהרוג אותי
המורה תהרוג אותי
באותו הנושא: