5 תשובות
שואל השאלה:
^ אני לא יכולה להתרחק ממנה היא חברה שלי
אנונימית
אל תשווי את עצמך לאחרים, את זאת את ואת מדהימה
דבר ראשון והכי חשוב את לא היא והיא לא את, אל תנסי להיות היא כי אז את תהרסי לעצמך את החיים. זה לא משנה איך היא נראת ומה אנשים חושבים עליה.
דבר שני תקבלי את עצמך כמו שאת, את יפה בדרך שלך! אל תנסי להיות היא!!
את תרגישי יותר טוב אם תתנהגי כיאלו היא לא קיימת ותביני שאת צריכה להיות עצמך!!
להתחיל להסתכל על עצמך במקום להסתכל עליה. אל תשווי את עצמך אליה, את יפה ומהממת בדיוק כמו שאת ואת לא צריכה להרגיש חסרת ביטחון בגלל מישהי אחרת
אז תתרחקי ממנה ותפסיקי להשוות את עצמך אלייה!