14 תשובות
לע אני 1.58
לא זה ממש סבבה
אני 1.54 חחח
כן
לא זה בסדר
מה נורא בזה זה אחלה
זה ממוצע
כן לא זה לא הגובה הממוצע בישראל הוא 62
זה לא נמוך..
זה גבוה יחסית (אני מטר 40 ובמבה ..)
ממש לא זה גובה נורמלי