5 תשובות
תלוי איך אתה מרגיש אם אתה מרגיש סבבה יחסית אז כן אם לא אז לא
לוותר
רפואה שלמה
עדיף שלא תעשי אימון. תרגישי טוב, החלמה מהירה!!❤
לוותר,הבריאות שלך יותר חשובה מהכל,תרגישי טוב והחלמה מהירה❤
לוותר.
רפואש