4 תשובות
יש את הכתום לדעתי ממש טוב ואת הורוד הקלאסי
הכתום ממש טוב וגם התכלת לדעתי
שואל השאלה:
סבבה תודה אני אבדוק
אנונימית
דווקא לדעתי הבקבוק הסגול מהמם זה בריח ממתקי גומי ענבים ,ואפרסק ודובדבן וסוכר. זה פירותי כמו שמפו כזה אבל מתוק. זה ה love spell לאב ספל ריח של נסיכות...וואו משגע
ויש עוד אחד בקבוק בצבע בורדו פירותי בריח סוכריית דובדבן ואפרסק זה בשםpure seduction גם מהמם
כדאי לך את שניהם
ופשוט תנסי אותם בטסטר בסופר פארם ..כל הבקבוקים בחוץ לא סגורים בתוך אריזה אז אפשר לנסות
אבל בכללי שני הריחות שאמרתי לך דומים לריח של סוכריות טופי מנטוס פירות הצבעוניות האלו העגולות הגדולות שבאות בצורת גליל הארוך הזה עם העטיפת נייר
אנונימית