5 תשובות
כנראה שנסתם
יש מצב לכי למי שעשה לך את בנזם
שואל השאלה:
אני באוטו אין לי אפשרות זה קרה לי גם לפני יומיים והצלחתי אבל עכשיו לא מצליחה
אני באוטו אין לי אפשרות זה קרה לי גם לפני יומיים והצלחתי אבל עכשיו לא מצליחה
לי הוא נפל והצלחתי להחזיר אותו שעה אחרי שהוא נפל אבל יומיים יכול להיות שהוא נסתם כי אמרו לי שהחור יוכל להיסתם תוך כמה שעות אבל לכי מחנות פירסינג ויעזרו לך או שתעשי חור חדש.
כן הוא נסתם לכי למי שעשית ותדברי איתו למה זה לא הגיוני שקורה דבר כזה
באותו הנושא: