6 תשובות
כן כן כן
וואי הכי יפים
כן כן ושוב פעם כן
לאלאלאלא
אי אפשר לשאול את זה. זה הכל תלוי בטעם שלך.
לדעתי זה משעמם רצח ואני לא מוצאת שםכלום אף פעם. אבל כמו שאת רואה רוב הבנות כן קונות שם, אז זה באמת תלוי
אי אפשר לשאול את זה. זה הכל תלוי בטעם שלך.
לדעתי זה משעמם רצח ואני לא מוצאת שםכלום אף פעם. אבל כמו שאת רואה רוב הבנות כן קונות שם, אז זה באמת תלוי
לא, כל הזמן אומרים שקונים שם אז כל פעם מחדש אני נותנת לחנות הזדמנות נוספת, נכנסת עוברת על הכל ולא מוצאת שם כלום, הכל מאוד מוזר ולא יפה בשום צורה (לדעתי לפחות)
לפעמים חחח
באותו הנושא: