5 תשובות
פטיט אני חושבת שזה יותר קטן לגוף צר
פטיט זה לנמוכות
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח קישור ותעזרו לי?
אני a75 בחזייה גובה 1.58 רגילה כזאתי לא רחבה מדי ולא צרה מדי
אני יכולה לשלוח קישור ותעזרו לי?
אני a75 בחזייה גובה 1.58 רגילה כזאתי לא רחבה מדי ולא צרה מדי
אנונימית
פטיט זה לנמוכות וצרות, אני הזמנתי משם בפטיט שמלה והגיע מושלם
שואל השאלה:
אז בכללי זה המידה שלי נגיד פטיט xs רק כם אני צרה?
אז בכללי זה המידה שלי נגיד פטיט xs רק כם אני צרה?
אנונימית
באותו הנושא: