5 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה תודה רבה ❤❤
אנונימית
חוסר שינה ואולי קצת דיכדוך
אנונימי
^^^אני נחנקת
עייפות קלה ושמירה על אופטימיות
זה לא אמיתי אבל עיניים יפות 3>