13 תשובות
הדוריטוס הקלאסי הצהוב
שונאת את כל הדוריטוסים שקיימים
זה מסריח ברמות
שונאת את כל סוגי החטיפים זה נותן לי הרגשה מגעילה
חריף אש אם גבינה
הירוק והשחור אהבת חיים
טעים ממש
ואהוב הכתום והרגיל
הגריל הסגול והירוק חמוץ חריף הכי טעים
יש אחד חדש, מטקסס
בטעם כנפיים
עם שומן עוף (אמיתי, בין היתר) וחלב - הבנתי שזה טעים, צריך לנסות
אנונימי
החריף השחור
אני לא כזה אוהבת דוריטוס יש לזה ריח חונק ומגעיל וטעם של חומצה
הכי טעים החמוץ חריף
כןן אני מתה על הירוק והצהוב