6 תשובות
אם שרים את מה שכתוב בסידור בצורה שמכבדת את התפילה אז כן..
לכל קטע בתפילה בערך יש מנגינה שהרבה אנשים מתפללים איתה כי זה באמת עוזר..
אפשר להוסיף... אבל לא להחליף את הנוסח שתיקנו חכמים.
כן אבל עדיין חייבים להתפלל תפילות מהסידור

בחסידויות עושים טישים וקומזיצים ששרים שירי נשמה (שירים שממש מרגישים בנשמה ומעוררים את הנשמה שלך להתקרב לקב"ה)
אנונימי
תפילה צריכה לבוא מהלב.
אבל היא לא יכולה להיות תחליף לתפילה שיש בסידור, אבל כן אפשר להוסיף תפילה ממך בנוסף לתפילה שבסידור.
אני חושבת שכן, אולי לא מבחינת הדת אבל לפי דעתי שכל אחד/ת יתפלל בדרך שנוח לו3>
תלוי איזה שיר