7 תשובות
עוד רגע תכירי שאשתו היא אחותך
אנונימית
תגידי*
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה חזרתי לנשום
תודה רבהה חזרתי לנשום
אני מתה
זאת סתם משתמשת שקוראים לה ככה
הכל טוב נשמה
זאת סתם משתמשת שקוראים לה ככה
הכל טוב נשמה
"באופן אישי" טוב
אנונימית
חס וחסיסה
אני אפילו מכירה את אשתו באופן אישי
אני אפילו מכירה את אשתו באופן אישי
לא
באותו הנושא: