9 תשובות
בוודאי!
בהצלחה
ברור
תתחילי ואת תראי שזה יחזור לך
בטח
ברור שכן! יכולה לאמר לך שאני השנה התחלתי לרקוד ןאני גם בת 13, התחלתי בתחילת שנה הייתי בת כמעט 13 והייתי בשני סגנונות, היה אצלי מופע אמצע ומאז ממש התלהבתי ואני יעשיו ב5 סגנונות וזה מדהים ואני ממש נהנת ואוהבת
ברורר
בהצלחה לך