8 תשובות
כן קווין
כןן
אנונימית
זה ילדותי. תיהיה בוגרת מהם
שואל השאלה:
תודה מתוקיםם
תודה מתוקיםם
אנונימית
אם את רוצה לשכוח אותם אפשר.
אנונימית
שואל השאלה:
שכחתי, אבל לחסום?
שכחתי, אבל לחסום?
אנונימית
מה שאת בוחרת, אפשר.
לפי דעתי , זה לא נראה ילדותי כל כך.
יש דברים בהרבה יותר ילדותיים.
לפי דעתי , זה לא נראה ילדותי כל כך.
יש דברים בהרבה יותר ילדותיים.
אנונימית
אל תחסמי, תתקדמי הלאה ותעלי סטורים שישרוף להם
באותו הנושא: