12 תשובות
נצח בגיהנום
שואל השאלה:
ביקשתי בלי סתלבט
אנונימית
את תצטרחי לשלוח לי עוגיות
אנונימית
לא יקרה לך כלום..
לא שמעתי שיש עברה להתנשק עם גוי,ואני דתי.
כל עוד זה לא חתונה וקשר זוגי
אז לא ניראלי שיש עונש אבל שוב אני לא בטוח בזה.
^^ לא כותבים את שם השם.
אל תאמין ביהדות ובה' אבל תכבד לפחות
[מותר] להתנשק עם אמא, סבתא, אבא ,סבא ,אחים ואחיות (אחיות עד גיל 12).

לאישה מותר [ומצווה] לנשק את בעלה (כשהיא טהורה), וכן להיפך.

לבחור ובחורה שהם חברים (ואפילו הם אינם חברים), או אפילו מאורסים [אסור] להתנשק , מכיון שכל עוד שהבחור לא קידש אותה לא לאישה - הם אסורים בנגיעה (אסור לו אפילו ללחוץ לה את היד..

[הנגיעה והנשיקה הן כלי ביטוי חזק של אהבה, הן כמו דבק ומגע, ואנו רוצים לשמור את אהב זו רק לבת זוגנו.. ולא לבזבז אותה על כל אחת סתם..]

--- לגבי מה הדין על זה שעשית את זה עם גוי, אני לא יודע, מקווה שיענו ---
אבל תקבלי על עצמך עכשיו לחזור בתשובה (ווידוי לאלוקים על מה שעשית, חרטה, וקבלה שלא לעשות את זה יותר).
אנונימי
לא יקרה לך כלום...
.he התכוונת אליי?
שואל השאלה:
עבר מאז הרבה זמן.. אני הייתי בתקופה הזו שומרת שבת וגם אחריה, עכשיו כבר לא.. סתם חשבתי עם עצמי למה החיים שלי כאלה, לא הולך לי כל כך
חשבתי אולי עשיתי משהו רע ומגיע לי על זה את מה שעובר עליי ..
אנונימית
אי אפשר לומר. פשוט תעשי תשובה על זה.