5 תשובות
שואל השאלה:
מזה מעמ בדיוק ועל מה ירד לא הבנתי
מעמ זה מס בעירבון מוגבל אני חושב בגדול זה 17% שאתה משלם למדינה על כל דבר בערך שאתה קונה בארץ בדרך כלל כשאתה קונה טלפון המעמ כלול במחיר לא חושב שזה נורמאלי תשאל את המוכר על זה
שואל השאלה:
זאת אומרת שלקחו לי יותר ממה שצריך ? או שפחות ?
שואל השאלה:
אם הייתי משלמת רק עם מזומן בכל זאת היט לוקחים ? כאילו יש או אין קשר לזה ששילמתי עם אשראי ?
יכול ךהיות שעקצו אותך וחייבו אותך על יותר ממה שהיית אמורה לשלם דרך אשראי ואם היית משלמת במזומן זה פשוט לא היה אפשרי אבל יכול להיות שזה טעות או שזה מה שהיית אמורה לשלם לא יודע.
בכל מקרה תבדקי את זה עם החנות או המוכר לא יודע מה זה בדיוק