9 תשובות
הטיפ שלי הוא
שכל יום תתרגל ותבין מה אתה עושה, תבין את התרגילים, מה הקשר לכל דבר
שכל יום תתרגל ותבין מה אתה עושה, תבין את התרגילים, מה הקשר לכל דבר
פשוט תקווה לטוב אבל תדע שעדיין יש סיכוי שתיכשל וזה בסדר פשוט באמת אל תצפה תבוא באנרגיות טובות ככה שאם תצליח מעולה וגם אם לא זה בסדר
וכמובן תאמין בעצמך ואל תתייאש
כולה סרטון של ילדה בת 13 שעשתה על עצמה
לא קשור אליך, אתה לא צריך ליַחס לזה חשיבות
לא קשור אליך, אתה לא צריך ליַחס לזה חשיבות
לא להיות בטיקטוק!! תצפה בדברים שמרימים אותך, לא מורידים אותך עוד יותר. תכתוב לעצמך בצד משפטי מוטיבציה ותתחיל להאמין בעצמך. אני בטוחה שתצליח
שואל השאלה:
הופיע לי על סרטון על 5 יחידות נכשלים אוף אני מפחד
הופיע לי על סרטון על 5 יחידות נכשלים אוף אני מפחד
אנונימי
להבין שמדובר רק במבחן, שהציון שלו לא אומר כלום, שהלחץ יכול רק להשפיע לרעה ושתכלס אם למדת כמו שצריך ותרגלת, אין סיבה שלא תוכל להוציא ציון שיספק אותך.. תנסה במבחן לפתור את השאלות ברוגע ואל תיבהל יותר מדי משאלות שאתה לא בטוח איך לגשת אליהן, תקרא אותן כמה פעמים טוב, תנתח אותן ואז תתחיל לפתור אותן תוך כדי שאתה לאט לאט נזכר בכלים שימושיים שלימדו אותך לשאלות האלה
בהצלחה!
בהצלחה!
אנונימי
שואל השאלה:
קיבלתי 78
קיבלתי 78
אנונימי
מעולה כל הכבוד! תותח
אנונימי
באותו הנושא: