3 תשובות
זה סבבה עוד שעתיים
אם אתן רוצות תלכו היום
או שתדחו ליום אחר
לכי לביל שלה ותשפכי עלייה מים אם היא לא תבוא הים יבוא אלייה ככה אני תמיד עושה