התחברות הרשמה

אני כנראה אסיים תואר רק בגיל 27-28, זה מוגזם?

אתחיל ללמוד מאוחר בגלל מכינה להנדסה שזה עוד שנה. תואר זה 4 שנים
18 באפריל 2022, 11:38
כיתהתיכוןבגרויותלימודים אקדמיים    
5 תשובות
לא
Cutie doll.exe
לא
ח
חצי מנורה חצי מטומטמת
לא
~
~Violet~
לא
D
Daniel.//
אם זה מקצוע את אוהבת וזה מעניין אותך אז הכל בסדר לא כתוב בשום מקום שתואר עושים בין גיל 21 ל 25 יש אנשים בני 50 שעדיין מוציאים תואר ולומדים
י
ילדה-סוכר
באותו הנושא:
להתחתן בגיל 18 נראה לכם מוגזם??
נראה לכם זה מוגזם לבנים להביא ילדים בגיל 61?
נראה לכם מוגזם בגיל 15 לצאת למסיבות עד הבוקר?
אני אסיים בית ספר כמעט בגיל 20...(19 וחצי) זה הגיוני?...
אם אני אסיים בצפר בגיל 19 וחצי יגייסו אותי ישר?
אני כנראה אסיים בזוגיות אלימה
אני אסיים בית ספר בגיל 19
זה נראה לכם מוגזם לעשות הליקס בגיל 13?
היי, לא התגייסתי לצבא ואני אסיים תואר בגיל 22. זה טוב?
הגיוני שאני אסיים בית ספר בגיל 17 וחצי ?
ידעתם שהגיל שרשום בפרופיל הוא כנראה לפי תאריך עברי?