4 תשובות
כן
זה אחלה חוף
רק נראלי מלוכלך שמה
ובחופש הגדול יש קייטנה או משהו שמה , אז עדיף שלא תכלי לשם בחופש
וגם יש שמה הרבה בורות בים נראלי