9 תשובות
אני לא חושבת
אי אפשר זה אוטומטי. תלוי באיזה זווית מצלמים
שואל השאלה:
^זה לא קשור לזווית זה תמיד הופך את התמונה
^זה לא קשור לזווית זה תמיד הופך את התמונה
בהגדרות, שניה רושמת לך איך בדיוק
אנונימית
כן איפשהו בהגדרות אני דקה אחפש לך
תיכנסי להגדרות של מצלמה את ישר תראי את זה
תרשמי בחיפוש הגדרות של האייפון
"שיקוף המצלמה הקדמית"
"שיקוף המצלמה הקדמית"
אנונימית
שיקוף המצלמה הקדמית ככה קוראים לזה
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
באותו הנושא: