18 תשובות
בכיתה ז כדי להשתלב עם ילדים אחרים
שנה וחצי
מוקדם מדי
9 ככה
אנונימית
מוקדם מידי
כשעליתי לחטיבה בכיתה ז הייתי מקללת מלא בגלל לחץ חברתי
אבל עכשיו בקושי
אבל עכשיו בקושי
14-15, ואני כמעט ולא מקלל, רק כשממש נשבר לי.
בת 14 ועדיין לא מקללת מגעיל אותי.
זאת השאלה הכי גאונית שראיתי בסטיפס
בכיתה ד' הייתי אומר נגיד "בן של מלבן" וקללות סתם
התחלתי באמת לקלל בכיתה ח אני חושב
בכיתה ד' הייתי אומר נגיד "בן של מלבן" וקללות סתם
התחלתי באמת לקלל בכיתה ח אני חושב
כיתה ו או ז כי הייתי מושפעת
10 בערך אולי קצת לפניי
אבל אני מקללת רק בצחוק את חברים שלי והם מבינים שזה בצחוק כן
אבל אני מקללת רק בצחוק את חברים שלי והם מבינים שזה בצחוק כן
15 בערך, אבל גם היום אם אני מקללת זה אומר שעלו לי על כל העצבים. וזה לא קורה הרבה
אנונימית
מלידה
3
ח דיי עכשיו
בעתיד
13 בערך
ב' ואני לא גאה בזה
מאוד משתדל להפסיק ומצליח
מאוד משתדל להפסיק ומצליח
באותו הנושא: