6 תשובות
בדיוק כמו גילוח.
זה מנתק את השערה, וכן זה כמו גילוח.
כן זה כמו גילוח. הוא לא מוציא מהשורש הרי
כן עדיף שעווה
קודם כל המיתוס "לגלח יצמיח יותר שערות" הוא פשוט לא נכון זה כמו שאת גוזרת את השיער הוא לא פתאום יצמח לך יותר, וקרם להסרת שיער "ממיס" את השערות אבל לא תולש כמו השעווה, אז כן הקרם הוא כמו גילוח אבל לא בדיוק. הקרם עדין יותר. אז אם את נפצעת בזמן הגילוח הרבה או גילוח מגרה את העור כדאי לך קרם להסרת שיער.
ממש דומה לגילוח