20 תשובות
לחמניה
פסטה , המבורגר ,טוסט!!!
לחם פרוס של אחרי פסח זה הדבר הכי טעים בעולם
לחמניה עם חביתה נראלי
בגט עם שניצל
פסטה רוזה או המבורגר
כבר אכלתי חמץ כל הזמן הזה
J.t
פיצה!! דה
פסטה כנראה
אנונימית
סושי מטוגן אמיתי!!
לא החיקוי עם הפירורי מצה
טוסט כנראה
בגט עם שניצל/פיצה/שווארמה/לחמניה עם חביתהסלט וטונה(משהו טוב), כל כך הרבה אפשרויות טובות אני לא יודע...
הייתי רוצה שזה יהיה בורקס אבל זה כנראה יהיה עוגיה או משהו כזה
לחם מחמצת כהה יבש
בגט/פיצה/פסטה
מאיפה לי אחי
מופלטה.