8 תשובות
לך לישון?
אנונימית
לחשוב על דברים אחרים
אתה ממש לא צריך לפחד מזה. אני למשל *מנסה* להגיע לשיתוק שינה כדי שזה יוביל אותי לחלום צלול.
חוויתי פעם אחת שיתוק שינה, זה היה נחמד רצח.
חוויתי פעם אחת שיתוק שינה, זה היה נחמד רצח.
שואל השאלה:
אנונימית
את כנראה לא יודעת מה זה כי לא נראה שאת מבינה
אנונימית
את כנראה לא יודעת מה זה כי לא נראה שאת מבינה
אנונימי
אני גם תמיד פחדתי שזה יקרה לי אבל למנוע מעצמך לישון זה לא חכם, זה לרוב נגרם ממצב של כמה ימים עם חוסר שינה ואחרי זה שהגוף מקבל את השינה הוא חווה את השיתוק
עדיף שתלך לישון בידיעה שאם שעות השינה שלך יהיו מסודרות ככה הסיכוי שתקבל שיתוק שינה יהיה קטן יותר
לילה טוב:)
עדיף שתלך לישון בידיעה שאם שעות השינה שלך יהיו מסודרות ככה הסיכוי שתקבל שיתוק שינה יהיה קטן יותר
לילה טוב:)
אולי אני סתם מזוכיסט אבל אני מת על ההרגשה הזאת שאין לי את הכוח לשלוט ברצונות שלי
באלי לחוות אתזה פעם
לא מזוכיסט אבל רוצה לדעת איך זה מרגיש
לא מזוכיסט אבל רוצה לדעת איך זה מרגיש
אנונימי
פעם היה לי מלא שיתוקי שינה וגם היה לי אחד לא מזמן
אבל זה בסדר לגמרי זה לא כואב ולא מפחיד אולי קצת לא נעים לאיזה כמה שניות כי את ערה ולא יכולה לזוז
חייב לציין שאת יכולה לפתוח עיניים ולראות אבל גם ככה בקושי רואים משהו
אבל זה בסדר לגמרי זה לא כואב ולא מפחיד אולי קצת לא נעים לאיזה כמה שניות כי את ערה ולא יכולה לזוז
חייב לציין שאת יכולה לפתוח עיניים ולראות אבל גם ככה בקושי רואים משהו
באותו הנושא: