23 תשובות
אני, במד"א לימדו אותנו.
שואל השאלה:
דיס איז מלודי^ לכמה זמן את יודעת? מאיפה מחזיקים וכו?
לא פשוט מכניסים לירך?
יש כרזות בבית הספר שלי שמסבירות מה לעשות אם למישהו יש התקף אלרגיה
שואל השאלה:
לא כזה פשוט.. צריך להוציא את הנצרה הכחולה ולהחזיק מאמצע המזרק ולהזהר והכל
את דוחפת את המזרק לירך ומזריקה ומשאירה אותו בתוך הירך ל10 שניות ומחזיקה חזק
כן ברור זה ממש חשוב לדעת ...
שואל השאלה:
אני יודעת להזריק נאלצתי להזריק לעצמי השנה^^
שואל השאלה:
ואגב לא צריך להחזיק ממש חזק, פשוט להשאיר צמוד לרגל מהרגע ששומעים קליק, במקביל להזמין מד"א!!
יאפ
למשך 3 שניות בזווית של 90 מעלות לשריר הירך
שואל השאלה:
למשך 3 שניות זה באפיפן גוניור (הירוק) באפיפן הרגיל (צהוב) זה 5-10 שניות
לוקחים לירך ותוקעים
אני הצלתי את חניכה שלי
אנונימית
אני יודעת להזריק דברים אחרים
שואל השאלה:
זה לא כמן חיסון רגיל זה מחט נסתרת
וגם לעסות את האזור אחרי ההזרקה
שואל השאלה:
החלק של העיסוי הוא לא חובה^ בהוראות על אפיפן לא רשום את העיסוי, אני אלרגית והזרקתי השנה כמה פעמים לצערי, ולא חייב עיסוי
אם את יודעת להזריק אז למה את שואלת פה אנשים מה את חופרת וואי
כי זה מאוד חשוב, למקרה ותראה אדם בהתקף אלרגיה או אנאפילקסיס
ובאמת תודה לך למדתי מהשאלה הזאת המון
שואל השאלה:
פאגין גונזלס^^ אני אלרגית אוקיי? בדרגה מסכנת חיים. הסיכוי שלי לחטוף אנפילקסיס (גם מהרחה) ולאבד הכרה הוא גבוה. זה נותן לי תחושת ביטחון למקרה שאני אאבד הכרה בגלל אנפילקסיס וידיעה שיש אנשים שיודעים להזריק למקרה חירום גם אם הם לא מכירים אותי.

דיס איז מלודי^ אחת המטרות הייתה שאנשים ילמדו מזה.. 3>
שואל השאלה:
אם את יודעת להזריק את המזרקים שהיו מקבלים בערכות אב"כ במלחמת המפרץ אז את יודעת להזריק אפיפן, זה על אותו עיקרון (רק חומר אחר)