4 תשובות
לפי דעתי לא כדאי להתעסק עם צבע לילדה בת 10.
לא מומלץ לצבוע בגיל הזה!
צהריים טובים.
יקירה, בצבע אין אמוניה, אבל יש חומרים כימיים כמו חמצן ועוד שנספגים דרך הקרקפת לדם, דרכו לאיברים הפנימיים של הראש/הגוף ומזיקים, וחיצונית, מייבשים את הקרקפת ומזיקים לשורשי השיער
והשיער, התשובה נמצאת בשאלתך ואני מחזקת אותה, החומרים שנמצאים בצבע, יזיקו לבריאותה.
"סתם דעה", המשימה של הילדים/ות היא להשקיע ולהצטיין בלימודים.
ימים קסומים, עם מחשבות והחלטות בריאות בחיים ולחיים.
חנה בהחלט טועה ומטעה, החומרים לא ניספגים בדם ולא מגיעים לשום איברים פנימיים, ממליץ לחנה לבדוק וללכת ללמוד קצת כמיה של שיער לפני שהיא עונה, חוץ מזה אין בעיה לעשות לה שטיפה ללא אמוניה זה ממש לא יפגע בה, ואני לוקח אחריות על כל מילה שאני כותב!