7 תשובות
בנים מתבגרים יותר לאט מבנות
חכי גיל 13-14
חכי גיל 13-14
הוא קטן ולא כולם מתבגרים כזה מהר תני לו זמן
מתחילים להתבגר בכיתה ח-ט לדעתי, תני לו זמן
אנונימית
אח שלי עכשיו בכיתה ז וזה לא נראה שהוא בכיוןן של להתבגר
תני לו את הזמן הוא רק בכיתה ו
הוא עדיין קטן, לא כןלם מתבגרים כזה מהר, זה גם ידוע שבנות מתבגרות לפני בנים
הוא רק בכיתה ו. תני לו את הזמן שלו לגדול, הוא ילד.
באותו הנושא: