6 תשובות
4-3 נראה לי
אני לובשת אותן הן מגביהות במלא
שואל השאלה:
אמאלה אל תלחיצו אותי אני גם ככה גבוה והזמנתי אותן
אמאלה אל תלחיצו אותי אני גם ככה גבוה והזמנתי אותן
אנונימית
^ אה אוקיי את לא רוצה להיות גבוהה, חבל שאת אנונימית גם אני לא רוצה, אבל באיזה שהוא שלב למדתי לחיות עם זה, אל תדאגי הן סבבה
שואל השאלה:
אני מטר 65 חחח לא רוצה לביות מעבר עם בנעליים זה הבאסה אבל הן כאלה יפות
אני מטר 65 חחח לא רוצה לביות מעבר עם בנעליים זה הבאסה אבל הן כאלה יפות
אנונימית
^או וואו, אני מטר 64, במקום להעלות לי את הגובה הנעליים העלו לי את הביטחון, חברות שלי עכשיו יורדות עליי שאני צריכה נעליים מגביהות כדאי להיות גבוהה וזאת ההרגשה הכי כיפית בעולם!
באותו הנושא: