6 תשובות
4-3 נראה לי
אני לובשת אותן הן מגביהות במלא
שואל השאלה:
אמאלה אל תלחיצו אותי אני גם ככה גבוה והזמנתי אותן
אנונימית
^ אה אוקיי את לא רוצה להיות גבוהה, חבל שאת אנונימית גם אני לא רוצה, אבל באיזה שהוא שלב למדתי לחיות עם זה, אל תדאגי הן סבבה
שואל השאלה:
אני מטר 65 חחח לא רוצה לביות מעבר עם בנעליים זה הבאסה אבל הן כאלה יפות
אנונימית
^או וואו, אני מטר 64, במקום להעלות לי את הגובה הנעליים העלו לי את הביטחון, חברות שלי עכשיו יורדות עליי שאני צריכה נעליים מגביהות כדאי להיות גבוהה וזאת ההרגשה הכי כיפית בעולם!