5 תשובות
יהיה לך שאלון העדפות לדעתי לקרקל אין גיבוש יש מיון לוחמות
פחות מתמחה בקרבי לא רוצה להטעות אותך
פחות מתמחה בקרבי לא רוצה להטעות אותך
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
סבבוש תודה רבה
סבבוש תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה לבקש את זה ? לא ככ הבנתי
אני צריכה לבקש את זה ? לא ככ הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז דפר לא משנה כמה יש לי אני יוכל להתקבל אם אני עוברת את הגיבוש ויש לי 72 ומעלה ?
אז דפר לא משנה כמה יש לי אני יוכל להתקבל אם אני עוברת את הגיבוש ויש לי 72 ומעלה ?
אנונימית
הורידו את הדרישה פעם היה קבא
לגבי פרופיל לדעתי 72+
לגבי פרופיל לדעתי 72+
באותו הנושא: