12 תשובות
אמ כן
מתי אתה יוצא? אם יש לך עוד זמן אולי תישן קצת, או שתשתה קפה ותשטוף פנים
כן אם ישנצ מספיק
שואל השאלה:
אני בחיים לו שונץ לול זה פשוט הזוי לי כי פשוט שכבתי במיטה במשך 4 שעות ועכשיו אני כזה "אה כן בוקר לקום וזה"
שואל השאלה:
לא*
שואל השאלה:
וגם אני לא עייף בשיט
שואל השאלה:
האמת שאני לא בסטיפס שנה לפחות סתם אמרתי בדוק יענו לי כאן כי אנשי סטיפס וזה
שואל השאלה:
תהני לך לול
שואל השאלה:
נשמע הגיוני
שואל השאלה:
זה הזוי רצח
כן