4 תשובות
גם וגם
אם אתה יכול רק להאט אז עדיף
קודם כל מאטים, בכל סיטואציה שמשהו לא שגרתי קורה. להאט נותן לך זמן לראות מה קורה ואיך להגיב.
אם יש לך מקום אתה יכול לסטות ולעקוף, אבל אם אין מקום אז תאט ותחכה שהבן אדם ייצא מהרכב ויסגור את הדלת
להאט וגם לסוע באמצע טיפה
ולאותת שמאלה
להאט תמיד, אם פנוי לך אז אתה יכול לעבור עם איתות כמובן
באותו הנושא: