אני לא בטוחה אם זה דייט אבל הצעתי שניפגש עם חברים ואז הוא אמר כזה "סבבה, רוצה מתישהו רק אני ואת?" זה ככ מלחיץ אותי אני הולכת למות הוא גדול ממני בשנה והכרתי אותו בכנס פסח לפני שבוע (הוא ממש חמוד כאילו אני חושבת שאני כן בקטע שלו) אז אני לא יודעת עזרה בבקשה קיל מי