7 תשובות
נראה שונה, שלט שונה, משחקים שונים
אין כעיקרון בבסיס עצמו, שתיהן קונסולות ומבוססות על אותו עיקרון. אך כן יש הבדל בקונסולות עצמן, זה כמו אייפון ואנדרואיד, שלט שונה, ממשק שונה, מפרט ועוד דברים שונים. כל אחד ומה שהוא אוהב וכל אחת מהן מציעה משהו שונה שיכול להתאים יותר ספציפית לבן אדם מסוים.
סוני זה יותר משחקים אקסולסיבים.
אקסבוקס יותר מתאים למשחקי מולטיפלייר.
המערכת שונה זה כמו אייפון ואנדרואיד המסך בית ההגדרות המשחקים השלט
שואל השאלה:
מה הכי מומלץ?
אנונימית
קונסולות שונות שלטים שונים אפשרויות שונות חנות רשת שונה... בגדול כל אחד ומה שמעדיף אם זה פעם ראשונה שלך אז לא כלכך משנה
אם יש לך חברים שמשחקים באחת מהקונסולות האלה אז תיקחי את מה שיש להם, אבל אם את סתם רוצה לקנות כדי לשחק לבד ומעדיפה משחקים אקסולסיבים של סטורי מוד, אז סוני בפער ענק. אם לא, אז עדיף אקסבוקס בגלל הגיים פאס.