12 תשובות
חד משמעית כן אבל לא טבעונית
כן
יש אנשים שבוחרים להיות ככה
כן, דגים זה לא בשר.
לא
ההגדרה של צימחוני זה מישהו שלא אוכל ביכלל חיות
גם דגים זה חיה
האנשיםות שלא אוכליםות חיות חוץ מדגים ניקראיםות פסקטריאניםות
אני מכירה צימחונים שאוכלים דגים ופירות ים
אנונימית
כן זה סוג כזה של צמחונים אבל כיום זה פחות פופולרי מפעם
לא. דג זה ממש לא צמחוני.
אני קוראת להם חצימחונים כי לדעתי לקרוא להם צמחוניים זה לא נכון כי הם עדיין פוגעים בחיות מסוימות אבל להתייחס להם כרגילים זה גם לא נכון כי הם עדיין עוזרים לצמצום תעשיית הבשר.
לא זה בשר
שואל השאלה:
כי בכללי דג נחשב חיה אבל לפי היהדות דג הוא לא חיה כי אפשר לאכול אותו עם חלב או משהו.
צמחונות זה לא לפי כשרות זה לפי אם זו חיה או לא. חוץ מזה גם ביהדות דג זו חיה, זה פשוט לא יכול לעבור על האיסור של גדי בחלב אימו.