27 תשובות
באמת למה אוף
לא יודעתת אוף אבל הטיימר עד המשך הסרט תמיד הפחיד אותי כשהייתי קטנה משום מה ואני מתגעגעת לזהה
נכון הייתי בסרט של שלוש שעות בלי הפסקה זה מעצבן צריך להפגין
לפי דעתי עדיף בלי, אני לא אוהבת הפסקות כשאני רואה סרט כי זה הורס את הדרמה ואת ההבנה של הסרט וגרם זה מבלבל ומפריע כאילו פשוט תנו לסיים את הסרט
שואל השאלה:
אבל הגיד בסרט של ספיידרמן זה סרט נורא ארוך וצריך הפסקה לקנות עוד פופקורן שתיה ללכת לשירותים וכו בלי לפספס קטעים מהסרט
אבל הגיד בסרט של ספיידרמן זה סרט נורא ארוך וצריך הפסקה לקנות עוד פופקורן שתיה ללכת לשירותים וכו בלי לפספס קטעים מהסרט
^נגיד זה נכון, אבל לא יודעת אני נגיד כשאני עוצרת באמצע סרט אז זה הורס לי ברמות
כי אומר שזה סתם מבזבז זמן וזה מיותר
בתור אחת שעבדה בקולנוע, אין הפסקות נטו בשביל הנוחיות של העובדים
ברגע שיש הפסקה זה עיכוב להקרנות,עוד מזנון, כניסה יציאה, מבולגן יותר פשוט
ברגע שיש הפסקה זה עיכוב להקרנות,עוד מזנון, כניסה יציאה, מבולגן יותר פשוט
שואל השאלה:
^ ברור אבל התכוונתי לסרטים ארוכים של 3 שעות חייב הפסקה ולפי מה שהבנתי המזנון תמיד פתוח אז זה לא אמורה להיות בעיה
^ ברור אבל התכוונתי לסרטים ארוכים של 3 שעות חייב הפסקה ולפי מה שהבנתי המזנון תמיד פתוח אז זה לא אמורה להיות בעיה
המזנון כן תמיד פתוח אבל יש סבבי הקרנות ואז ברגע שיש הפסקה זה כביכול עוד סבב
כןן יואוו אני גם לא מבינהב
יש רק במובילנד
למה באמת
אנונימי
כןן יואוו הייתי עם חברות בסרט של שעתיים ומשהו ובגלל שאין הפסקות אני וחברות שלי היינו צריכות לצאת באמצע הסרט
זה תלוי בקולנוע, במובילנד תמיד יש הפסקות לפני מה שאני יודע, ביס פלאנט לא
אולי כשהיית קטנה יותר היה הפסקות
בגלל שזה פחות משתלם לבתי הקולנוע. אולי אפשר לצאת ולקנות עוד דברים מהמזנון אבל זה מבזבז יותר מדי זמן.
למשל אם יש עשר הקרנות באותו אולם, ובכל הקרנה יש הפסקה באמצע של רבע שעה אז זה מבזבז להם כ-150 דקות. זמן שבו צריך לנקות ולהכין את האולם להקרנה הבאה.
למשל אם יש עשר הקרנות באותו אולם, ובכל הקרנה יש הפסקה באמצע של רבע שעה אז זה מבזבז להם כ-150 דקות. זמן שבו צריך לנקות ולהכין את האולם להקרנה הבאה.
שהייתי במובילנד הייתה הפסקה בסרט של 110 דקות ככה
בסרט של באטמן היה
שאלה טובה
לא יודעת אבל בפעם האחרונה שכן ראיתי שהייתה זה לפני איזה כמה שבועות כשראיתי באטמן אז אולי במקומות מסוימים יש (?)
אנונימית
מצטרפת לשאלה
הסרטים לא ארוכים מספיק שיהיה הפסקות
וואי כן
הסרטים כן ארוכים מספיק כדי שיהיה הפסקות..שעתיים של סרט זה דיי הרבה
כי התקדמנו
וואי זה קשה, בונום 2 רצתי בזמן הכתוביות (כדי לא לפספס את האפטר קרדיטס כמובן) והתאפקתי כל הסרט