8 תשובות
דברים שאת אוהבת
אולי ים אם יהיה יום יפה קלי איתך חברה אם ירגיש לך מוד כזה לעוד אנשים
שופינג אולי
מסעדה
באולינג זה משהו שאני אישית נורא אוהבת לעשות את יכולה לקחת איתך קבוצה של חברים
רוני 9090, זה יום יום הולדת שלך בעוד שבוע ואת בוחרת מה את אוהבת לעשות בו עם האנשים שאת הכי אוהבת, יש מלא אופציות כמו ללכת למסעדות, באולינג, חדרי בריחה, ועוד'...
ללכת לשוק הכרמל, לאכול ולקנות דברים.
מזל טוב גם לי יש שבוע הבא וכדי לך לעשות רפטינג
שואל השאלה:
אקסטרים
ללכת לקניון ליום כיף עם הבסטי, לקחת חברות לחדר בריחה, ללכת למסעדה עם משפחה וחברים, לעשות קריוקי עם האחים והחברות
מזל טוב
איזה סוג פעילויות את אוהבת ??