16 תשובות
שואל השאלה:
^את חושבת שהם יקחו לי יותר מ200 לעגיל בפופיק?
^את חושבת שהם יקחו לי יותר מ200 לעגיל בפופיק?
לא זוכרת כמה עלה לי עגיל בטבור אבל תשאלי לפני שאת הולכת תתקשרי לחנות וזה
תקשיבי זה גם תלוי מאוד אזיה צבע את רוצה זהב כסף וזה
שואל השאלה:
^אני רוצה לעשות עגיל רגיל לגמרי צבע כסף
לא עכשיו זהב או ציפוי כזה
פשוט עגיל רגיל
^אני רוצה לעשות עגיל רגיל לגמרי צבע כסף
לא עכשיו זהב או ציפוי כזה
פשוט עגיל רגיל
כן כנראה שזה כולל את העגיל עצמו.
אני לא רוצה להטעות אותך, לדעתי זה יעלה בסביבות ה200. אבל הכי בטוח לשאול :)
אני לא רוצה להטעות אותך, לדעתי זה יעלה בסביבות ה200. אבל הכי בטוח לשאול :)
יותר מ200 הם גנבים
עשיתי שם ספטום ואני ממש ממליצה עליהם! הם סופר נחמדים, נתנו לי עלון שמסביר איך לטפל בפירסינג חדש וגם משחה בחינם. ולא הרגשתי את המחט נכנסת בכלל. הכל נקי, מחוטא, מקצועי.
בקיצור ממליצה.
בקיצור ממליצה.
תגידו צריך לקבוע אליהם תור או שאפשר פשוט לבוא ולעשות?
אנונימית
אני פשוט באתי בלי לקבוע תור והייתה רק מישהי לפניי שעשתה פירסינג, אז חיכיתי שיסיימו איתה ואז עשו לי.
אבל זה היה לפני הרבה שנים אז אולי זה שונה עכשיו
אבל זה היה לפני הרבה שנים אז אולי זה שונה עכשיו
לול אני פשוט אגיע יהיה מה שיהיה
אנונימית
האמת שאני לא זוכרת בוודאות. אבל אני יכולה לבדוק.
בכל מקרה ממה שזכור לי המחירים לא גבוהים באופן מופרז, הם סבירים ובמחיר הנורמטיבי לסוג שאת עושה
בכל מקרה ממה שזכור לי המחירים לא גבוהים באופן מופרז, הם סבירים ובמחיר הנורמטיבי לסוג שאת עושה
שואל השאלה:
^את זוכרת אולי כמה עלה לה? או אם הם יקרים או זולים?
ותודה רבה!!
^את זוכרת אולי כמה עלה לה? או אם הם יקרים או זולים?
ותודה רבה!!
עשיתי שם פירסינגים אחרים, וחברה שלי עשתה שם בגבה ובטבור.
הם מעולים! מומלץ
הם מעולים! מומלץ
שואל השאלה:
כמה אתם חושבים שיקחו לי שם על עגיל בטבור?
כמה אתם חושבים שיקחו לי שם על עגיל בטבור?
שואל השאלה:
^סבבה
תודה רבה
^סבבה
תודה רבה
שואל השאלה:
^איך?
^איך?
באותו הנושא: