22 תשובות
גם אני :)
טוב אני לא אגיד
אנונימי
אני לא היחידה אז
את היחידה.
חושך זה אותו הדבר בדיוק כמו אור פשוט בלי שפוטונים חוזרים לך לעיניים.
חושך זה אותו הדבר בדיוק כמו אור פשוט בלי שפוטונים חוזרים לך לעיניים.
גם אניuwu
אני מהאלה שמכבים את כל האורות בבית בלילה והולכים לאט
לא יודעת
לא יודעת
אני נרדמ/ת בחושך מוחלט רק עם יש עוד מישהו בחדר איתי שאני בוטח בו.
אחרת אני ישן עם אור מהמזדרון, או מנורת קטנה ללילה.
אחרת אני ישן עם אור מהמזדרון, או מנורת קטנה ללילה.
שואל השאלה:
סתם אני פשוט מפגרת ומפחידה את עצמי
סתם אני פשוט מפגרת ומפחידה את עצמי
אני לא מפחד מהחושך עצמו
אני מפחד ממה שאני לא יכול לראות בחושך חחחחחחחחח
אני מפחד ממה שאני לא יכול לראות בחושך חחחחחחחחח
איך את מצליחה להירדם עם אור אני עם קצת אור לא יכולה להירדם אני אוהבת חושך בכל החדר
חח +# את לא היחידה שמפחדת מהחושך אבל אפילו כשאת במיטה?! מפלצות לא יכולות לגעת בך כשאת שוכבת על המיטה
אני בול ככהה
כשאת מכוסה בשמיכה
את לא היחידה, יש המון כמוך.
פחד מהחושך הוא בין אחד הפחדים הנפוצים ביותר.
פחד מהחושך הוא בין אחד הפחדים הנפוצים ביותר.
שואל השאלה:
לא רגע אור זה לא נוח בשיט טלווזיה יותר טוב כי אני גם משאירה על ווליום ושומעת את הדמויות מדברות
לא רגע אור זה לא נוח בשיט טלווזיה יותר טוב כי אני גם משאירה על ווליום ושומעת את הדמויות מדברות
^למה אני נראה...
רק אדייק אותך, במקרה של חושך מוחלט לא קיימים בכלל פוטונים שיחזרו לעיניים
רק אדייק אותך, במקרה של חושך מוחלט לא קיימים בכלל פוטונים שיחזרו לעיניים
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא מה הקשר מפלצות אני סתם מדמיינת שיש מישהו בבית הולך ליד הדלת שלי
ואני מתחילה להלחיץ את עצמי סתם עכשיו
^^ לא מה הקשר מפלצות אני סתם מדמיינת שיש מישהו בבית הולך ליד הדלת שלי
ואני מתחילה להלחיץ את עצמי סתם עכשיו
גם אני
^^ זה לא משנה כי אסור לו לגעת בך כשאת שוכבת במיטה. אם את יוצרת מגע אם המיטה יש לך הגנה
אנונימי
כןן מדוייק
אנונימי
שואל השאלה:
אה אבל בחיים האמיתיים אם היה כאן מישהו פורץ נגיד הוא היה כבר הורג אותי
אה אבל בחיים האמיתיים אם היה כאן מישהו פורץ נגיד הוא היה כבר הורג אותי
זה בדיוק מה שאנחנו אומרים לך. אם משהו בא אלייך במטרה לפגוע בך ונוגע בך כשאת במיטה הוא נשרף במקום. מי שמזלזל בכוח המיטה סובל מזעמה!
אנונימי