10 תשובות
אין צורך
כי הם משפחה שלך.
לא צריך.
קשר רעיל זה קשר רעיל, תנתק אם יש את הצורך.
קשר רעיל זה קשר רעיל, תנתק אם יש את הצורך.
ילד עצמאי תעשה מה שברצונך
לא צריך להישאר איתם בקשר, אין שום חובה
אתה יכול לעשות מה שבא לך. אין לך מחויבות להישאר איתם בקשר.
שואל השאלה:
הדר אשוח.גרסת הנקבה
תודה רבה לך על הדגשת אישית לקרוא לי בשמי ילד עצמאי זה מחמם לי את הלב
הדר אשוח.גרסת הנקבה
תודה רבה לך על הדגשת אישית לקרוא לי בשמי ילד עצמאי זה מחמם לי את הלב
אנונימי
תעשה מה שבלך
תמיד פה
אם אתה מרגיש שהקשר הוא לא בריא אתה יכול לנתק אותו חלקית אבל מניסיון המשפחה שלך תיהיה שם ברגעים שאף אחד אחר לא יהיה אז אולי לא שווה לחפש להתרחק מהם כל כך מהר
באותו הנושא: